امير مهدي بندگانامير مهدي بندگان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

پسرم تاج سرم

تولد ۱۱ سالگی پسر گلم

1402/7/1 13:00
نویسنده : مامان فرشته
150 بازدید
اشتراک گذاری

تولد ۱۱ سالگی امیر مهدی در مشهد منزل دایی امین 🎂🎁

دایی امین و خاله آیدا شما رو سوپرایز کردن و شما خیلی خوشحال شدی🤩🤗

پسرم! شاید هم بهتر باشد بگویم

نوجوان نازنینم که دنیایی پر از زیبایی های کشف نشده در پیش داری...

اکنون که ۱۱ سال ِ این دنیا را تجربه کرده ای باید بدانی هنوز به نیمه ی این راهِ پر فراز و نشیب هم نرسیده ای!

و پیش روی تو هزاران راه و بیراه قد علم کرده اند و من می‌دانم که تو راه ها را از بیراهه ها میشناسی...به لطف خدا و تمام آن نفس های پاکی که برای تو دارند دعا میکنند...

تولد تو هنوز هم برای من با تولد بقیه برادر و خواهرات فرق دارد... 

تولد تو یعنی مادر شدن😍

تجربه ای که تا قبل از ۳۱شهریور ۱۳۹۱ نداشتم

من با تو طعم مادر شدن را چشیدم 

اولین های تو برایم هنوز هم دلنشین هستند و خاطره های تو و این دفتر خاطرات را همیشه دوست دارم 

تولدت برای ما بسیار مبارک است پسرم تو در هر سنی که باشی برای من و بابا پسری شیرین و دوست داشتنی هستی

برایت بهترین آرزوها را دارم در کمال سلامتی و شادی و عاقبت به خیری 🌱

پسندها (1)

نظرات (0)